Kjipern låner bort penger


Verdens beste vits .
Det er med hovedpersonen Kjipern .

Hei du, sier kjipern til en kompis .
Jeg hadde tenkt å låne deg 100 000 kroner jeg !

Kompis svarer. Næmen jøss , jeg trenger ikke penger !
Jo , sier kjipern.
Og det som er synd er at jeg er ikke fornøyd med produktet jeg fikk lovet . Av deg .
Så jeg skal ha pengene tilbake . Med renter .
Så du skylder meg 110 000 . Det er Kjipern !

Ja men plis ! Kompis, sier kompis .
Jeg har jo ikke lånt penger og ikke har jeg lovet noen renter !
Herregud !

Ok du skal få rabatt, sier Kjipern.
Du slipper å betale de første 100 000
Som du teknisk sett aldri fikk, skyter Kompis inn.
Men jeg har tenkt på det, og på den tiden jeg kunne tatt andre jobber .
Bare at du eksisterer og at jeg bruker tid på deg, gjør at du skylder meg penger . 
RENTENE skal jeg ha, fortsetter kjipern.

De 10 000 skal jeg ha . Om ei uke !

Det er kjipern . men sånn er det bare .
Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg .


Minner meg om den gangen.
Ei dame sa, det blir 1000 kroner det, jeg gjorde det ikke gratis.
Og duden sier. Det er OK baby, Im a hustler too !
Were Even Steven .

Kommentarer

Populære innlegg