Dr. Angst Resepter

Dr. Angst Resepter

Kapittel 1.


Vi er forenet i sygdom .
Jeg vil føle din bakterie .

Dr Angst, så på arket sitt , etter at det hele var over.
Han klødde seg på issen og ett grått hår dalte ned på arket.
først leste han bare skribbel. Deretter begynte notatnen fra samtalen .

Når de lå der sammen. Så hadde de to byller.
De gned byllene mot hverandre til de sprakk og det rant puss utover.
Med åpne sår og gulhvit sekret sivet ut av de åpne byllene.
Gne de seg mot hvernadre.
Hun stønnet.
Gi meg din sygdom .
Jeg vil ha den på kroppen .
Jeg vil ha den inni meg .
Se hva jeg har fortalte hun .
Inni kroppen min .
Inni hulrommet mitt . Har jeg dyrket larver.
Store gule tykke larver . I ende tarmen min .
Vil du at jeg skal føde en larve .
larver som er deilige .
Vi kan dekke deg med larver . Og være inntil hverandre . Og se om de liker byllene våres.
Så kan de fortrylle seg gjennom bylløene .
Følrst dine . Så til meg .
Hvis vi bare blander bakterier .
Da blir vi til en .
Bylle sex .

Kom med spruten din på byllene mine . Sa hun .
I kveld. Har de bylle sex .
Jeg har edderkopper i brystene mine .
En edderkopp mamma , har lagt 1000 egg på kroppen min !
Inni musa mi er det en lodden flaggermus , som sover. Og den suger blod. Og når den kommer ut . Om naten er det en sommerfugl ! Som er født på ny .
Jeg rtor byllene våres liker hverandre. Se når vi tar dem inntil hverandre.
Jeg vil ha en psykose .
I går fortalte han . Tok jeg lemmet mit ned i et insekt glass. Slik at de kunne bite på kjønnsorganet mitt og skape infeksjoner og byller. Sik at det blir deiligere å penetrere. Med insekter . Bylle bitt . De krabbet over hele ktroppen min, når de bet . Det var i går .




Her er en annen . Horror .
Det var to helse søstre . Som studerte sammen.
Som ble glad i hverandre.
Så de flyttet sammen i samme leilighet .
Så amputerde de hverandre.
Og sydde seg sammen til en kropp .
Først amputerte den ene armen .
Så den andre . De var så lykkelige nå . For nå var de sammen . Hele tiden .
De kunne kanskje dele lever snart . Om litt .
For da kunne de operere mere .
På seg selv .
Til slutt skulle de dele hjerte . Og ha to hoder .
De la det hele på instagram og hadde kjempemange følgere.
Flere begynte å gjøre det samme .
Det ble en trend.
En mann i 30 årenen, prøvde å amputere sine egne ben. Begge to deretter sy på to hjorte ben . Fra et dødt dyr .
Alt jeg ville var å la han leve . Sa han når han ble fjernet fra åstedet .
Alt jeg ville var å hoppe rundt som en kanin !

Det er Dr. Angst som har begynt å dele ut ny resept.
Dr. Angst sine resepter .


Kommentarer

Populære innlegg